مواد شوینده

بهترین شوینده صنعتی کدام است؟ژل یا مایع

ژل ماشین ظرفشویی صنعتی

بهترین شوینده صنعتی کدام است؟ژل یا مایع

در سالن‌های غذای خوری بزرگ و کسب و کارهایی مرتبط با آشپزی، امکان شست و شوی حجم زیادی از ظروف در مدت زمان کوتاه وجود ندارد. برای این امر باید از نیروی انسانی زیادی و بهترین شوینده ها کمک گرفت تا ظروف کثیف را تمیز کرده و برای استفاده آماده کنند اما این روش هم نکات منفی مختص به خود را دارد. شما باید هزینه زیادی صرف حقوق نیروی انسانی کنید، امکان صدمه رسیدن به خود شخص و ظروف وجود دارد، سرعت شست و شو کاهش پیدا کرده و ممکن است در روند آماده سازی مشکلاتی ایجاد شود. مجموع این نکات منفی سبب شده امروزه همه کسب و کارها از ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کنند.

ماشین ظرفشویی صنعتی توانایی شست و شوی ظروف زیادی را داشته و می‌‌تواند در کمتر از 10 دقیقه حجم زیادی از ظروف تمیز را برای شما آماده و خشک کند که البته همه چیز با خرید یک ماشین ظرفشویی صنعتی تمام نمی‌شود. برای اینکه ظروف به خوبی تمیز شوند و هیچ لکه‌ای بر روی آن‌ها باقی نماند، لازم است تحقیقات کاملی انجام داده و بهترین شوینده‌ای را خریداری کنید که به خوبی می‌تواند لکه‌های سخت را پاک کند.

انواع مواد شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی کدامند؟

برای اینکه بدانید کدام شوینده بهترین انتخاب است، ابتدا باید با انواع شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی آشنا شوید. این شوینده‌ها در انواع قرص، پودر، مایع و ژل پیدا شده و هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که بسته به کاربرد مورد نظر خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. به طور مثال اگر قصد داشته باشید از قرص ظرفشویی استفاده کنید، تنها باید آن قرص را در محفظه مشخص قرار دهید و در صورت کثیف بودن ظروف، امکان قرار دادن حجم بیشتر وجود ندارد زیرا قرص آماده و با بسته بندی مشخص عرضه می‌شود اما در صورت خرید مایع ظرفشویی صنعتی، می‌توانید به مقدار مورد نیاز از آن شوینده استفاده کنید.

  • قرص ماشین ظرفشویی صنعتی

قرص ماشین ظرفشویی از جمله محبوب‌ترین انواع شوینده است که توانایی پاک کردن انواع لکه‌های سخت را دارد. قرص‌ها در کارخانه‌ها بسته بندی شده و به صورت آماده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد، در نتیجه هنگام روشن کردن دستگاه نیازی نیست زمانی را به اندازه گیری آن اختصاص دهید که همین موضوع باعث افزایش سریع‌تر فرآیند می‌شود. از سمت دیگر این موضوع یک محدودیت تلقی می‌شود زیرا نمی‌توانید در صورت نیاز کمی بیشتر از شوینده در داخل ماشین ظرفشویی صنعتی قرار دهید. این شوینده نسبت به سایر انواع قیمت بالاتری دارد اما با توجه به قدرت پاک کنندگی بالا، این هزینه منطقی است.

  • پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر قدیمی‌ترین شکل شوینده ماشین ظرفشویی است که قیمت مناسبی داشته و می‌تواند عملکرد خوبی هم از خود نشان دهد. در صورتی که پودر زیادی در داخل دستگاه بریزید، کف زیادی تولید خواهد شد که نتیجه آن آسیب به دستگاه خواهد بود؛ از سمت دیگر اگر اندازه آن کم باشد، ظروف به خوبی تمیز نمی‌شوند؛ در نتیجه استفاده از پودر ماشین ظرفشویی صنعتی در دوز مناسب اهمیت زیادی دارد.

ژل ماشین ظرفشویی

  • ژل ماشین ظرفشویی صنعتی

یکی از جدیدترین شوینده‌های ماشین ظرفشویی صنعتی، ژل است که انواع لکه‌ها را به راحتی پاک می‌کند. در ترکیبات ژل ماشین ظرفشویی صنعتی انزیم‌های خاصی به کار می‌رود که باعث تمیزی و براق شدن ظروف خواهند شد، در نتیجه نیازی به استفاده از شوینده‌های جانبی نیست.

  • مایع شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی

مایع ظرفشویی را می‌توان بهترین انتخاب برای دستگاه ماشین ظرفشویی دانست زیرا علاوه بر قدرت تمیز کنندگی بالا، عملکرد بی نظیری هم دارد. مایع شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی لکه‌های چربی را پاک کرده و هیچ کثیفی بر روی ظروف باقی نخواهد گذاشت. از آنجایی که این شوینده مایع است، نگهداری آن به نسبت شوینده‌های مثل پودر راحت‌تر بوده و با قرار گرفتن در معرض رطوبت، خراب نخواهند شد. مایع شوینده به راحتی در آب حل شده و محدودیت دمایی ندارد. علاوه بر آن در صورت استفاده از مایع شوینده ماشین ظرفشویی لکه‌ای بر روی ظروف باقی نمی‌ماند که این موضوع برای سرویس دهی به مشتریان اهمیت دارد.

شرکت زاگرس تولید کننده بهترین و باکیفیت ترین شوینده صنعتی 

 

بهترین مایع ماشین ظرفشویی صنعتی

چنانچه به دنبال خریدی شوینده‌ای با کیفیت و قیمت مناسب هستید، مایع ظرفشویی آسیمن را توصیه می‌کنیم. مایع ظرفشویی آسیمن قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند. برای خرید انواع مواد شوینده صنعتی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *