ماشین آلات

معرفی انواع یخچال صنعتی و ویترینی

یخچال های صنعتی و ویترینی

انولاع یخچال صنعتی و ویترینی

برای اینکه یک کسب و کار مرتبط با غذا به موفقیت برسد، به تجهیزات مختلفی نیاز خواهید داشت. یکی از این تجهیزات یخچال صنعتی و ویترینی است که در انواع مختلفی تولید می‌شود. یخچال ویترینی صنعتی توجه مشتریان گذرا را به خود جلب کرده و فروش را افزایش می‌‌دهد. این یخچال‌ها برای نمایش غذا و نوشیدنی‌های خنک در مکان‌های مملو از مشتری نظیر کافه‌ها، فروشگاه‌ها، فودکورت‌ها، بوفه‌های سلف‌سرویس و رستوران‌ها ساخته شده است.

نکات مهم در مورد یخچال صنعتی ویترینی

انتخاب موقعیت مناسب برای نصب انواع یخچال ویترینی می‌تواند تفاوت زیادی در فروش شما ایجاد کند. از آنجایی که این محصولات با طراحی شیک و نورپردازی کارآمد، برای کمک به درخشش محصولات شما فوق العاده به نظر می‌رسند، قرار دادن آن‌ها می‌تواند توجه مشتریان را جلب کند. یخچال‌های ویترینی به راحتی تمیز شده و به بهترین شک ممکن از مواد غذایی نگهداری خواهند کرد. دسترسی سریع و آسان به محصولات داخل یخچال ویترینی ضروری است زیرا مشتریان باید بتوانند به سرعت خرید خود را انجام داده و کارکنان یخچال را به راحت‌ترین شکل ممکن پر کنند، از این رو تعداد درب‌ها و نحوه باز کردن آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

یخچال صنعتی و ویترینی

انواع یخچال ویترینی ایستاده

یخچال‌های ویترینی ایستاده، بسته به تعداد درب خود در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند:

  • یخچال ویترینی ایستاده تک درب: یکی از پرکاربردترین مدل‌های یخچال ویترینی، یخچال تک درب است که از آن در سوپرمارکت‌های متوسط/ کوچک و کسب و کارهای مرتبط با غذا استفاده می‌شود. برای نصب این یخچال نیاز به اختصاص فضای زیادی نیست و به راحتی می‌توان آن را در گوشه‌‌ای از اتاق قرار داد. این یخچال در سه ابعاد 60، 70 و 90 سانتی متر طراحی و ساخته می‌شود که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. جنس بدنه یخچال ویترینی ایستاده از گالوانیزه بوده و به یک شیشه دو جداره مجهز شده است. دو جداره بودن شیشه از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد کرد.
  • یخچال ویترینی ایستاده دو درب: یکی دیگر از یخچال‌های پر فروش، یخچال ویترینی ایستاده دو درب است که نمونه آن را می‌توانید در همه اغذیه فروشی‌ها مشاهده کنید. یخچال ویترینی دو درب از جنس تمام استیل و گالوانیزه ساخته شده و نوع درب آن شیشه دو جداره است. این یخچال در ابعاد 60، 70، 120 و 150 سانتی متر ساخته شده و بسته به مقدار مواد غذایی می‌توان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرد.
  • یخچال ویترینی ایستاده سه درب: برای مکان‌هایی که نیاز به یخچال‌های بزرگ‌تر احساس می‌شود، یخچال ویترینی ایستاده سه درب کاربرد دارد. ابعاد این مدل 2 متری بوده و بدنه‌ای تمام استیل دارد که این موضوع آن را در برابر عوامل بیرونی مقاوم می‌سازد. نوع سیستم سرمایشی این یخچال‌ها، نوفراست است.
  • یخچال ویترینی ایستاده چهار درب: یخچال ایستاده چهار درب از جنس استیل و گالوانیزه تولید شده و طول عمر بالایی دارد. این یخچال در ابعاد 120 سانتی متر و حدودا 1.5 متر قابل سفارش است و می‌توانید فضای زیادی برای نگهداری از مواد غذایی در اختیار شما قرار دهد.
  • یخچال ویترینی ایستاده شش درب: یخچال ویترینی ایستاده شش درب با ابعاد 2 متر می‌تواند بهترین انتخاب برای هر کسب و کاری باشد. این یخچال از استیل عایق بندی شده که طول عمر بالای آن را تضمین خواهد کرد. شیشه آن ضد بخار بوده و از سیستم سرمایشی نوفراست بهره می‌برد.

تعداد طبقات این یخچال‌های ویترینی بسته به نیاز هر کسب و کار قابل سفارش خواهد بود. از این یخچال علاوه بر سوپرمارکت، می‌توان به عنوان یخچال قنادی، یخچال پروتئینی، یخچال گوشت و یخچال لبنیاتی استفاده کرد.

سخن پایانی

پر کردن یخچال ویترینی یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن غذاها و نوشیدنی‌های خنک کسب و کار است. این یخچال نه تنها مواد غذایی را در دمای مناسب نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند در افزایش فروش هم موثر باشد. خرید یخچال ویترینی یک راه ساده و در عین حال بسیار مؤثر برای کافه‌ها، رستوران‌ها یا غذاخوری‌ها است تا بتوان از آن برای فروش نوشیدنی و خوراکی‌هایی نظیر دسر یا شیرینی استفاده کرد.

شرکت زاگرس تولیدکننده انواع ماشین ظرفشویی صنعتی و انواع یخچال صنعتی و ویترینی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *