دسته بندی نشده

با ماشین ظرفشویی صنعتی چگونه میتوانید هزینه های خود را کاهش دهید؟

با ماشین ظرفشویی صنعتی چگونه میتوانید هزینه های خود را کاهش دهید؟

در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی که روزانه به صدها یا هزاران نفر سرویس دهی می‌شود، تمیز کردن سریع ظروف اهمیت زیادی دارد. انجام این کار با تکیه بر نیروی انسانی کار دشواری است و باید افراد زیادی برای تمیز کردن آن‌ها استخدام شوند. این کار علاوه بر افراد زیاد، نیاز به زمان طولانی داشته و امکان باقی ماندن لکه بر روی ظروف هم وجود دارد. برای حل این مشکل ماشین ظرفشویی صنعتی معرفی شد که در مدت زمان کوتاهی می‌تواند حجم زیادی از ظروف را شسته و خشک کند.

ماشین ظرفشویی صنعتی دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی است که نشان می‌دهد داشتن آن برای هر کسب و کاری اهمیت دارد. ماشین ظرفشویی را می‌توان بزرگ‌ترین دستیار آشپزان در آشپزخانه‌های صنعتی دانست که بدون آن امکان بالا بردن سرعت سرویس دهی وجود ندارد. این دستگاه بهداشت و ایمنی ظروف را نیز تضمین خواهد کرد و مزایای انکار ناپذیری دارد. در این مقاله به بررسی مزایای ماشین ظرفشویی صنعتی خواهیم پرداخت.

مزایای ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی چندین مزیت بزرگ دارد که نشان می‌دهد هر آشپزخانه‌ای به آن نیاز خواهد داشت.

  • ماشین ظرفشویی صنعتی کیفیت تمیزکنندگی بالاتری نسبت به شست و شوی دستی دارد.

اگر ظروف به روش دستی شسته شوند، به خوبی استریل نشده و کثیفی‌های روی آن‌ها پاک نمی‌شود. علاوه بر آن اگر شخصی هنگام شست و شوی ظروف دقت کافی نداشته باشد، امکان باقی ماندن لکه بر روی آن‌ها وجود خواهد داشت. ماشین ظرفشویی صنعتی با قدرت بالا در اسپری آب و دمای مناسب، تمام لکه‌ها را پاک کرده و بهداشت آن‌ها را تضمین می‌کند.

 ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

  • استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود.

ماشین ظرفشویی صنعتی از چندین جهت می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه‌های جاری کمک کند. در حالت عادی باید بین 5 الی 10 نفر برای شستن ظروف استخدام کنید اما با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، نیازی به استخدام نیروی انسانی جدید نخواهید داشت و این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های ماهانه کسب و کار شما می‌شود.

اگر تعداد نیروی انسانی زیاد باشد، امکان شستن ظروف در یک ساعت وجود دارد اما در صورت خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، تنها در مدت زمان 12 دقیقه می‌توان 1200 بشقاب را تمیز کرد. مصرف بالای آب و برق از جمله مشکلاتی است که کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی تجربه می‌کنند. در صورتی که ماشین ظرفشویی صنعتی داشته باشید، مصرف آب و برق شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. ماشین ظرفشویی صنعتی آب گرم را نگه داشته و در هر چرخه تخلیه نمی‌کند، در نتیجه مصرف آب آن به مراتب کمتر از هر روش دیگری است. این کار علاوه بر کاهش هزینه برای محیط زیست هم مفید است.

  • ماشین ظرفشویی صنعتی هیچ لکه‌ای بر روی ظروف باقی نمی‌گذارد

در شست و شوی دستی ظروف، ممکن است لکه آب یا ذرات شوینده بر روی سطح آن‌ها باقی بماند اما در ماشین ظرفشویی هیچ اثاری از شوینده به جا نخواهد ماند. در صورتی که مشتریان شما لکه‌ای بر روی ظروف مشاهده کنند، به اعتبار رستوران شما آسیب وارد خواهد شد و این موضوع باعث کاهش درآمد می‌شود.

 ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

  • دارای تنوع زیادی است.

ماشین ظرفشویی صنعتی در چندین مدل مختلف طراحی و تولید شده است تا هر آشپزخانه بتواند بسته به تعداد ظروف کثیف و فضایی که برای نصب در اختیار دارد، بهترین مدل را خریداری کند. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی، هود تایپ، زیر کانتری و شیشه شور چهار مدل مختلف این ماشین‌های ظرفشویی هستند که مدل اول، برای آشپزخانه‌های بزرگ و دو مدل بعدی برای آشپزخانه‌های متوسط یا کوچک کاربرد دارند. برای شستن و شوی لیوان‌ها یا ظروف شیشه‌ای هم می‌توان از ماشین ظرفشویی شیشه شور استفاده کرد که فشار آب ملایم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها داشته و مانع از بروز هر گونه آسیبی می‌شود.

در مجموعه زاگرس کمپانی میتوانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کسب کار خود را مثل انواع یخچال صنعتی و ویترینی، دستگاه سیخ شور و… را بصورت آنلاین و دریافت مشاوره های لازم سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *